Dost K9 Köpek Eğitim Okulu’nun asli faaliyet alanı köpek ve sahiplerinin eğitimi olmakla birlikte; 5.000 metrekarelik yerleşkemiz içinde 124 köpeğin tek tek misafir edilebileceği kapasiteye sahibiz.

DİNLENME

Genel yaklaşımın (köpeklerin sınırlı sayıdaki kafeslerde üçer beşer bir arada tutulduğu ve 24 saat aynı yerde kaldığı ☹) aksine; Okulumuzun Otel bölümünde konaklayan her köpek, gece kendisine ayrılan odasında ve gündüz kendisine ayrılan gezinti alanında tek başına kalır. Bunun temel amacı köpeklerin güvenli ve huzurlu bir dinlenme alanına sahip olmasıdır.

OYUN VE EĞLENCE

Her köpek gün içinde mutlak surette eğitim ve oyun alanlarından yararlanır. Sosyal ve dengeli karakter yapısına sahip köpekler oyun alanlarında diğer arkadaşlarıyla oynar ve eğlenir. Bu sırada uzman eğitmenlerimiz ve bakıcılarımız mutlaka eğitim ve oyun alanlarında bulunur. Böylece siz eğlencenin ve tabii ki köpeğinizin güvenliğinden emin olabilirsiniz.

Eğitim ve eğlence alanlarımız çimlendirilmiş, çevresi panel çitlerle güvence alınmış alanlardır. Toplamda 1500 metrekarelik bir alan üzerinde arkadaşları ile koşup oynayan köpeğinizin sağlığı da bizim için önemlidir.

SAĞLIK

Saat başı yapılan kontroller ve haftanın en az iki günü okulumuzdaki köpekleri ziyaret eden veterinerler ile sadece keyifli, huzurlu ve güvenli bir konaklama değil aynı zamanda sağlıklı bir konaklama sağlamak temel hedefimizdir.

Hem köpeğinizin ve hem de diğer misafirlerin sağlığını korumak üzere; aşıları tamamlanmamış köpekleri misafir edemiyoruz.

GÜVENLİK

Dost K9 kapılarını “insan misafirlerine “ açmadan önce ve kapattıktan sonra da faaliyetlerine devam eder. Gece de Kampüste bulunan “Koruma Köpekleri”miz ve  bakıcılarımızla köpeğinizin güvenliğinden emin olmanızı sağlıyoruz. Ayrıca  Kampüsümüz 7/24 güvenlik kameraları ile izlenmekte ve tüm faaliyetler kayıt altına alınmaktadır.

BESLENME

Köpeğinizin beslenme düzeninin “değiştirilmeden” devamı, onun sağlığı açısından vazgeçilmez bir kuraldır. Dolayısıyla konaklama süresince yetecek miktarda kuru mamasını beraberinizde getirmenizi rica ediyor ve bunu “Yarım Pansiyon” şeklinde adlandırıyoruz.

Maması getirilmeyen köpekler için “Tam pansiyon” konaklama seçeneği de mümkün  olmakla birlikte; bizim tavsiyemiz köpeğinizin beslenme düzeninin ve mamasının değiştirilmemesidir.

Beslenmeye ve varsa köpeğinizin devam eden ilaçlarına ilişkin özel isteklerinizin ise Check in sırasında tarafımıza iletilmesini rica ediyoruz.

CHECK IN / CHECK OUT

Otel hizmetinden yararlanacak köpeklerin kabul ve teslim saatleri bizim için önemli. Sabah saat 09:00 ile Akşam 18:30 saatleri arasında kabul ve teslim işlemlerini yapabiliyoruz. Bir gün önceden haber verilen zorunluluk durumlarında saat 19:00’a kadar uzatılabilecek teslim imkanı bulunmakla birlikte; bu saatten sonra yapılması istenen çıkışları, konaklayan diğer köpeklerin rahatsız edilmeden dinlenebilmesi adına kabul edemiyoruz.

KÖPEK YIKAMA

Köpeğiniz konaklama sırasında ve çıkış gününde tımar ( Tüy taranması ) hizmetini düzenli olarak almaktadır. Eğer köpeğinizin giriş veya çıkışta yıkanmasını arzu etmeniz halinde lütfen teslim (check in) sırasında bu isteğinizi  kayıt formunda belirtiniz.